Skip to main content

Webdesign skridt for skridt

Bomas webdesign tilbyder ikke "smarte" gør det selv web løsninger, men vi leverer super professionelle hjemmesider i CMS systemet Joomla; samt webshops i Prestashop, som er et af verdens største shop systemer. Nogen vil på forhånd have et fuldt overblik over hvordan en webløsning oprettes.
For andre vil det være første gang de oplever tilblivelsen af en hjemmeside eller en webshop.

Derfor har vi forsøgt at tydeliggøre forløbet med denne lille oversigt.

Bomas webdesign indgår naturligvis aftale om opdatering af hjemmeside eller webshop om det skulle ønskes. Vores møder kan enten foregå fysisk (Indenfor en rimelig afstand), eller de kan foregå virtuelt.

Start på projektet

For at komme igang tager du kontakt til os. Alle henvendelser er selvfølgelig helt uforpligtende. Vi aftaler et møde. Enten virtuelt eller fysisk, alt efter hvor stor afstanden er. Selvfølgelig helt uforbindende. På mødet afdækker vi dit behov ligesom vi finder ud af om du skal have registreret et domæne (tager vi os i givet fald af), eller om du allerede har registreret et som er til at tage i brug. Vi finder i fællesskab frem til dine ønsker til farver osv på din side/shop, i den forbindelse vil vi sikkert bede dig vise os et par hjemmesider som du synes om med hensyn til farverne på hjemmesiden osv.. Skal du have produceret et logo, har vi samarbejde med proffesionelle grafikere, og vi indhenter gerne et seperat tilbud tilbud på den del.

Vi opretter en midlertidig server, hvor vi sammen tilretter din side inden den endelige publicering.
Indtil videre helt uforbindende.

Efter ca. 1 uge

På et nyt møde, eller pr. telefon, præsenterer vi dig for vores forslag til layout og et overslag over pris på den endelige løsning.
Bliver vi enige, er vi klar til at tage fat på opgaven, og vi opretter en midleridig web adresse til din nye side.

Der underskrives kontrakt.
Varigheden af arbejdet varierer selvfølgelig efter
opgavens størrelse.


Under processen vil der være en løbende kontakt imellem os med de små spørgsmål som vil opstå.

Vi er i gang

Vi er nu gået igang.
Vi har modtaget de tekster og illustrationer du måtte have, og er gået i gang med at oprette siden.
Har du ikke tekster og illustrationer, er vi i stand til, ud fra dine stikord til tekster, at forfatte disse.
Vi har adgang til et righoldigt udvalg af illustrativ grafik til siden og forstår at sætte det op på en indbydende måde.
Vi kan også hjælpe med udarbejdelse af logo hvis du ikke allerede har et.

Afsluttende møde

Vi er nu nået så langt at vi skal have et nyt møde.
På mødet gennemgår vi siden minutiøst, og vi får eftefølgende lavet de rettelser der måtte være.
Vi aftaler dato for publicering af siden.

Betaling

Når siden er "gået i luften", og senest en måned efter betaler du os for arbejdet iflg kontrakten.
Betalingen til os er en eengangs betaling og du modtager ikke yderligere opkrævninger fra os.

Vi har betalt for første års hosting. Året efter vil du modtage faktura fra hosting udbyder; samt opkrævning fra DK-hostmaster (som nu hedder Punktum.dk) på ml. 60-250 kr. for domænet.

Under forløbet sætter vi pris på:

  • Ordenlighed omkring samarbejdet

  • Præcision, overholdelse af de aftalte deadlines

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at sende os en mail.
Telefonisk kan du kontakte os alle hverdage mellem 9-15 på 51 23 27 65